سخنان بی پرده مشایی بازهم جالب!!!؟؟!؟!؟
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح كرد: هنر و موسیقی راهنرمند می‌شناسد و قدر می‌داند و اگر جامعه‌ای به ان اهمیت ندهد منزوی وافسرده می‌شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح كرد: هنر و موسیقی را هنرمند می‌شناسد و قدرمی‌داند و اگر جامعه‌ای به ان اهمیت ندهد منزوی و افسرده می‌شود.

بهگزارش آتی‌نیوز، اسفندیار رحیم‌‌مشایی با اشاره به اینکه موسیقی‌هایانحرافی نیز قطره‌ای از دریای بی‌کران موسیقی هستند، خاطرنشان کرد: اگرموسیقی را از فیلم حذف کنیم دیگر آن فیلم روح ندارد و از دیدنش هم لذتینمی برید.

مشایی افزود: اگر موضوعی را بگویم می‌گویند کفر گفت؛ ولی بعضی موسیقی را درک نمی‌کنند و نمی فهمند و می‌گویند موسیقی حرام است.

مشاییتصریح کرد: مزاج جامعه عوض شده و مردم چای خارجی را ترجیح می دهند چون بهفرهنگ و اصالت جامعه و خواسته‌های جوانان و هنرمندان اهمیت کمتری داده شدهاست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه بعضی آن‌قدر عبادتمی‌کنند که بر عکس از خود خدا غافل می‌شوند، تصریح كرد: خطری بنام عرفانوجود دارد که انتهای آن خدایی نیست بلکه توهم است و آن وقت است کهمی‌گویند نور دیده‌ایم.

وی خطاب به کسانی که انتقاد پذیر نیستند،اظهار داشت: شما قبله‌ای غلط دارید و موسیقی را هم نمی‌فهمید چون که درفهم و درک دنیای شاعر و هنرمندی عاجزید. شاعری اوج است و چون خودم مهندسممی‌گویم مهندسی کف دریای هنر است. 

اسفندیار رحیم‌مشایی با بیاناینکه اگر جامعه‌ای به فرهنگ و هنر بی‌توجه باشد بیمار می‌شود، افزود:بعضی موسیقی را نمی‌شناسند و با کتاب حافظ و سعدی و شاهنامه انس ندارند وعشقی هم در وجودشان پیدا نمی‌شود.
کد مطلب :



:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: